2005. október 1-től a Faberlic áttért a multilevelmarketing üzleti stratégiára.
Ez azt jelenti, hogy minden Törzsvásárlónak lehetősége van Tanácsadóként saját Törzsvásárlói csapat kiépítésére.
Az MLM lényege, hogy a Tanácsadó
§ forgalmazásával példát mutasson, (hiszen pénz csak forgalomból keletkezik),
§ a csapata tagjait segítse, támogassa, ezáltal növelje a saját és a csapattagok forgalmát, így az ebből származó extra árengedményüket/jutalékukat.
Úgy érzem, most nagy lehetőség előtt állunk, egy új dolog kezdeténél lehetünk jó időben, jó helyen!
§ Adva van egy olyan cég, amely kiváló minőségű termékeket biztosít számunkra.
§ A cég Törzsvásárlói bázisa még nem kiépített!!!
§ Növekvő teljesítmény, növekvő elismerést vonz magával.
A HÁLÓZATI MARKETING KLASSZIKUS SIKERÉNEK ELEMEI:
• Tanulj meg értékesíteni!
• Tanítsd meg értékesíteni törzsvásárlóidat!
• Tanítsd meg törzsvásárlóidat, hogy adják tovább az információt az új tagoknak!
A KERESET HÁROM BIZTOS LEHETŐSÉGE
• Vásárlás è Termékek saját használatra 25% kedvezménnyel
• Eladás è Termékek a közvetlen felhasználóknak
• Csapatépítés è Saját csapatépítés és a csapat után járó jutalék
A LEGNAGYOBB SIKERT A FENT EMLÍTETT LEHETŐSÉGEK EGYÜTESE JELENTI!
Amit a Faberlic új marketingstratégiája kínál a Tanácsadóknak:
· Csupán 6 szint a siker eléréséhez
- Minden szinten növekedő jutalék a befektetett munkáért
- Törzsvásárlók munkájának gazdasági erősödése
- Érezhető eredményesség a Tanácsadójával végzett munka során
- A szinteken való előrejutás lehetőséget biztosít jelentős jutalékra
- A csoport jutalék megmarad a 26%-on belül, abban az esetben is, hogyha valaki a törzsvásárlók közül nem teljesítette a feltételeket, hogy hozzájusson (ebben az esetben a struktúra forgalma felette állóhoz kerül, aki teljesítette a saját forgalmát az adott szinten).
Szint
|
CSF
Saját csoport forgalma, pont |
ECSF
Engedmény a saját csoport forgalmának összegéből, % |
SF
Saját havi megrendelés, pont |
Megnevezés
(1pont=250Ft) |
6 |
3000 és felette |
26% |
100 |
Igazgató |
5 |
2000 – 2999 |
22% |
100 |
|
4 |
1200 – 1999 |
18% |
100 |
|
3 |
600 – 1199 |
14% |
100 |
|
2 |
200 – 599 |
10% |
50 |
|
1 |
100 – 199 |
6% |
50 |
Tanácsadó |
PIROSKA
SF = 100 pont
CSF = 2200 p
EÁ = 52300 Ft |
АNNA
SF = 90p,
CSF = 270 p,
EÁ = 4500 Ft |
CILI
SF = 800 p,
CSF = 800 p,
EÁ = 28000 Ft |
DÉNES
SF = 570 p,
CSF= 970 p,
EÁ = 23950 Ft |
FERENC
SF = 200 p,
CSF = 200 p,
EÁ = 5000 Ft
|
GERDA
SF = 200 p,
CSF = 200 p,
EÁ = 5000 Ft |
|